Tapasztalat
szenvedély
megbízhatóság

Több mint 30 éves tapasztalat és összetartó csapat.

1991-ben alakult a családi vállalkozásunk. Azóta sok minden megváltozott, de ami változatlan maradt az, hogy továbbra is keressük a minőségi és korszerű megoldásokat a kihívásokra. Az elmúlt majd 30 év alatt bejártuk a szakma minden szegletét és ezalatt a számunkra legfontosabb értékké a tapasztalat, a megbízhatóság, az adott szó ereje és a munkánk iránt érzett szenvedély váltak.

Bálint Attila

Ügyvezető
Email: balint.attila@fody.hu

Amikor 1990-ben egy külföldi nagykövetségen a kezembe nyomtak egy tálcát nem gondoltam, hogy ilyen meghatározó élmény lesz örömet szerezni másoknak egy finom falattal és egy pohár jóféle borral. Egy hosszú út kezdete volt és ma már el sem tudnék képzelni mást, mint hozzájárulni egy sikeres rendezvényhez , beleadva szívem-lelkem és sokévnyi tapasztalatomat. Ez az én utam (vagy vízilabdázni a Fradiban…….)

Albert-Fodor Noémi

Ügyvezető
Email: albert-fodor.noemi@fody.hu

Kiskoromban másnak készültem. Édesapám volt a legnagyobb ellenzője, hogy átvegyem a családi vállalkozást. Valahogy az élet mégis úgy hozta, hogy magával ragadott a rendezvények és a catering világa. Kreativitásomat és magas minőségű dolgok iránti szeretetemet itt tudom teljes mértékben kiélni.

Fodor Balázs

Ügyvezető
Email: fodor.balazs@fody.hu

catering cup

Második helyezésünkre rendkívül büszkék vagyunk.
Különdíj 1: Legesztétikusabb büféasztal
Különdíj 2: Legesztétikusabb vendéglátó büfé

Az elmúlt időszak egyik legnagyobb szakmai megmérettetése volt számunkra az itthon első alkalommal megrendezett Catering Cup verseny. Nagyon sokat készültünk, coachunk Győrffy Árpád, a Four Seasons Hotel Gresham Palace Kollázs éttermének séfje volt. Rengeteget köszönhetünk neki, és versenynek. Sokat tanultunk, szuper kihívás volt.

Gyakran Ismételt Kérdések

Alább néhány kérdés, melyekkel munkánk során a leggyakrabban találkozunk.
További kérdés esetén keressenek minket az alábbi elérhetőségek bármelyikén!

A rendezvénytervezés és a rendezvényszervezés kéz a kézben működik a sikeres rendezvény megvalósítása érdekében. A rendezvénytervezés arról szól, hogy életre keltse rendezvényét megfelelő színekkel, témákkal, ülésekkel stb., míg a rendezvénytervezés összehangolja a logisztikai elemeket és a költségvetés kezelését.

Az esemény összetettségéről, illetve az esemény stratégiai céljaitól függően néhány héttől akár több hónapig is tarthat egy ilyen tervezési folyamat, legyen szó csapatépítésről, partnertalálkozóról, konferenciáról, dolgozói eseményről vagy akár promócióról.

Igen teljes mértékben.Kitelepüléses vendéglátás esetén fel kell építenünk egy teljes konyhai hátteret az adott helyszínre. Mindenképpen meg kell értenünk az étterem és a kitelepült catering közötti különbségeket, melyek a következők: eszköz háttér, helyszíni adottság, időjárás, és személyzeti háttér.

Ez egyben egy kihívás is, hisz olyan helyen kell minőségi cateringet biztosítanunk, mely nem ezt a célt szolgálja elsődlegesen – így például egy réten is olyan minőséget kell biztosítanunk, mint akár egy erre szakodosodott étteremben. Szóval a kitelepült vendéglátás egy összetett, komplex tevékenység – fontos a minden részletre kiterjedő tervezés.

Nagy tapasztalattal rendelkezünk a váratlan helyzetek kezelésében. Valamennyi rendezvényünkre készenléti intézkedéseket építünk be, és folyamatosan terveket készítünk a vészhelyzetek kezelésére. Biztos lehet benne, hogy rendezvénye mindig a legrátermettebb kezekben van.

Tisztában vagyunk vele, hogy néha olyan dolgok történnek, amelyek az Ön irányításán kívül esnek. Abban az esetben, ha visszatérítésre van szüksége egy lemondott esemény miatt, beszélje meg rendezvényszervezőjével a lehető leghamarabb, még mielőtt extra szolgáltatásokat és termékeket rendelne. A szerződéskötés előtt megbeszéljük Önnel irányelveinket, majd felvesszük Önnel a kapcsolatot egy esemény lemondása esetén. Fontosnak tartjuk, hogy minden fél tisztában legyen kötelezettségeivel és felelősségével. Ez nagyban hozzájárul a professzionalizmus megőrzéséhez, a hűséges szállítókkal és beszállítókkal való egészséges kapcsolatok ápolásához, valamint annak biztosításához, hogy ügyfeleink mindig elégedettek legyenek a nekik nyújtott szolgáltatásunkkal. Rendezvénytervezési szakértőként teljes mértékben megértjük aggályait. Mindig szívesen válaszolunk minden kérdésére, és igyekszünk megnyugtatni.

Catering és eszközbérlés szolgáltatásunk esetében 2 munkanapon belül igyekszünk pontos ajánlatot készíteni. Teljes körű rendezvény lebonyolítás esetén 1 munkanapon belül felvesszük Önnel a kapcsolatot.

0 +
megvalósított esemény
0
év szakmai tapasztalat
0
esküvő szervezése
0
állandó
partner

kapcsolat

Vegye fel velünk a kapcsolatot és mi egyedi ajánlatainkkal és szolgáltatásainkkal állunk rendelkezésére!

Fody Event and Party Service Kft.

2092 Budakeszi, Temető utca 10.

+36 23. 450 342